? ??????????????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (100 Ratings)??136 Grabs Today. 27001 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????This Beating Heart? ????? ?? ???Rating: 4.1 (11 Ratings)??121 Grabs Today. 11126 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, June 18, 2011

syukur kehadrat Ilahi...

Ya Allah Ya Tuhanku....
Aku bersujud padmu setiap hari
mensyukuri nikmat yang telah kau berikan,
aku menitiskan air mata kegembiraan,
usaha 2thn stgh ni mmg berbalo-ibaloi,
susah senang, pahit manis kehidupan semua aku lalui,
kwn2 tmpt aku bergantung,
menguatkan ikatan persahabatan,
kami sma2 berjuang,
tp ada jgk yang x cuba menjarakkan hubungan,
maaf jika sya khilaf dgn tingkah laku sya,
jika sya menyakiti sesiapa,
maafkan sya,

pengorbanan mak n abah terbalas dengan kegembiraan,
anak mereka berjaya,
dh byk kali ktaorg celebrate,
hehe.. happy sgt 2...
disebalik ombak ganas yang melanda keluarga kami,
semua dpt dilupakan sementara,
semoga kebahagiaan keluarga kami berkekalan,
InsyaAllah.

YaAllah,
Aku bersyukur,
ANC akhirnya milikku...


0 comments: